Bloog Wirtualna Polska
Są 1 263 994 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

JAK ZŁAMAĆ HASŁO!?

sobota, 24 maja 2008 14:44
Skocz do komentarzy
Wiele osob pyta jak szybko zlamac hasla do maila/gg/innebadziewie...
Postanowilem pomoc poczatkujacym i umiescilem tu odpowiedzi na
pytania, jesli interesuje cie blizej jakis punkt, wtedy pytaj :) ,
albo tu, albo stworz nowy temat, no to zaczynamy:

(1) Jedna z najlepszych metod jest niewatpliwie bruteforce, jedynym
minusem tej operacji jest bardzo dlugi czas jej trwania...

Najlepszym wedlug mnie programem do lamania hasel typu Brute Force,
jest Brutus, mozna go sciagnac w wielu miejscach, wiec sie mnie nie
pytajcie gdzie go zdobyc ;) . Po sciagnieciu brutusa, uruchamiamy go
(dziwne nie? :) ). Wiele osob juz sie mnie pytalo jak go ustawic,
niechetnie im odpowiadalem (albo i nie odpowiadalem :P ), wiec zbiore
to wszystko w jednym miejscu:

Zalozmy, ze uzytkownik ma poczte na interii, jego login to: marek11.
Zaczynamy zabawe, w Target wpisujemy - poczta.interia.pl, w type
zaznaczamy opcje Pop3. W connection options jesli nie wiesz o co
chodzi to lepiej nic nie ruszaj ;) , tak samo w Pop3 options. Za to w
Authentications Options troche sie pobawimy. Zaznaczamy opcje: "Use
Username" oraz "Single User" userID wpisujemy marek11. Passmode:
zaznaczamy Brute Force, klikamy przycisk Range i ustawiamy wszystko
tak jak nam sie podoba (powinniscie sobie poradzic). Teraz klikamy
start, i czekamy, czeeekaamy, i jeszcze raz czeeeeeekaaaaaaaamy. A
moze w koncu trafi sie nam to haslo :) , w tym czasie warto probowac
innych sposobow przedstawionych ponizej:

Druga metoda to: zgadywanie hasla, wbrew pozorom to nie jest takie
trudne, jesli lamiesz haslo jakichs zwyklych lamerow... Co sprawdzac?
Hmmm w moim zyciu spotkalem sie z takimi haslami jak: nazwisko,
zdrobnienie nazwiska, nazwisko od tylu, ksywka, zdrobnienie ksywki, ksywka od tylu, imie dziewczyny, nazwisko dziewczyny, przedmioty
domowego uzytku, ulubiony wykonawca (np. muzyki), druzyna futbolowa
ktorej ta osoba kibicuje, to jest tylko kierunek, sami powinniscie
juz sobie dalej poradzic.
A! i moze jeszcze jedna wskazowka, moj kumpel kiedys mial haslo
ppp :) , inny mial haslo w stylu 123, i ***, czy ******
najlepiej zrobic slownik z haselkami, czasami warto do niektorych z
nich dodawac cyferki od 0-9

np: Nazwisko pana do ktorego lamiemy haslo: Nowak
plik slowinik wyglada tak:

Nowak0
Nowak1
Nowak2(...)
Nowak9
Nowaczek0
Nowaczek1
Nowaczek2(...)
Nowaczek9

Mysle ze zalapaliscie metode, teraz cos innego, stary numer z plikiem
config.dat gg (i nie tylko) ;)
rozmowa na gg ma byc przeprowadzona mniej wiecej tak:

(Lamiacy) Czesc
(Lamer) Czesc
(Lamiacy) Wiesz... mam problem z gadu gadu
*teraz daj na niewidoczny na parenascie sekund*
(Lamer) Co sie dzieje??
(Lamiacy) Wywala mnie z gg caly czas..
(Lamer) Mnie tez czasami.
(Lamiacy) Mozesz mi pomoc?
(Lamer) Jak?
(Lamiacy) Brakuje mi pewnego pliku z gg, w tym problem ze nie mam
pojecia dokladnie ktorego...
(Lamer) No to?
(Lamiacy) Mozesz spakowac caly swoj katalog z gadu gadu i wyslac mi
na maila juz@po.twoim.haselku.pl
(Lamer) Oki, chwilka
(Lamer) Juz wyslalem
(Lamiacy) Oki thx..

(Jak naklonic do spakowania katalogu?)

<ja>sciagnij sobie winrara ze strony http://free.of.pl/p/ptn/1...202.90%20PL.exe
<on> Dobra zainstalowalem
<ja> Znajdz katalog gg
<on> Juz, i co dalej
<ja> Kliknij drugim przyciskiem na ten katalog i wybierz Winrar -->
Dodaj do archiwum gadu-gadu.rar
<on> No jest, juz wysylam

Po odbebraniu pliku rozpakowajusz katalog "Lamer" do katalogu user w
swoim gg, bierzesz jakis program lamiacy hasla z pliku config.dat,
odpowiednie narzedzia znajdziesz na www.powergg.prv.pl ... Jesli juz
znasz haslo - wylaczasz gg i logujesz sie na Lamera, bierzesz na
niewidoczny od razu (no chyba ze chcesz sie troche
pobawic :twisted: ), w tym momencie masz jego haselko, liste
kontaktow i archiwum wiadomosci!! To sie moze czasami
przydac :)

Innym (juz 3) sposobem wyciagniecia hasla jest podeslanie komus
trojana, bardzo przydatna okazuje sie ta opcja (np. w Cafeini ktorego
polecam), ze po kliknieciu w ikonke serwera, przeprowadze on nie
udana instalacje, w zwiazku z tym mowi sie cos takiego:

(Lamiacy) Znowu potrzebuje twojej pomocy mistrzu
(Lamer) Co sie stalo?
(Lamiacy) Chyba mam jakis zepsuty plik z sieci, nie chce mi sie
rozpakowac, mozesz zobaczyc czy to u ciebie tez bedzie czy jest tak
tylko u mnie?
(Lamer) Oki, wyslij mi na najwiekszy@lamer.pl, tylko zadnych
wirusow!!

Zeby bylo smieszniej ostatnia linijka jest naprawde bardzo czesto tak
formulowana!! :) Koles przyjmuje plik, i probuje go "rozpakowac" w
tym momencie ma juz server trojana, laczysz sie do niego i kopiujesz
sobie chociazby plik config.dat, a zreszta ;) jak juz ma ktos trojana
to powinienes sobie poradzic :P , mozna chociazby wlaczyc keyloggera,
i namowic kolesia zeby np. sprawdzil poczte :)

(4) Jezeli koles jest u ciebie w LANie jeszcze prostszym sposobem
jest ustawic sniffer na jego sieciowy ip, i kazac mu sprawdzic poczte
albo cos :)

(dodatek)

Sniffer jest to program do wychwytywania pakietow, ktore nie sa
przeznaczone dla ciebie ;) , nie bede tutaj tlumaczyl jak to dziala,
bo to mial byc tekst o lamaniu hasel. Pod windowsa polecam SpyNet, a
pod linuxa Ettercapa. Stawia sie go "wlaczajac" go ;) , najlepiej ustawic go tak, zeby przechwytywal dane z danego ip.
Poszukajcie, akurat o snifferach to sie da bardzo wiele w sieci
znalezc :)
Jezeli dobrze pojdzie, to podczas logowania kolesia do poczty,
przechwycisz pakiet z haselkiem i loginem :) . (slyszalem nawet ze
jest ettercap na windowsa!! :) )


(5) Jeszcze inaczej mozna to zrobic, jezeli koles ma np. Linuxa, po ktorym widac, ze nie bedzie problemu z dostaniem sie tam (mandrake, jakis starszy RH, SUSE), szukasz sploitow, wbijasz mu sie na serwer, sciagasz pliki
shadow i passwd, ssasz John'ego The Ripper'a i w ciagu niedlugiego ( ;d )
czasu, masz kolesia haselko...

(6) Nie mowiac o glupocie, jaka jest udostepnianie np. calego dysku
c:\ na haslo, haselko sie lamie sciaga sie np pliki .pwl, czy tam
wspominane juz config.dat ;) , do .pwl szukasz caina 2.0 co config.dat
jesli sie nie myle gpr i o to juz kolejny sposob na uzyskanie hasla...

(7) Mozna probowac takze zgadywac i odpowiadac na pytania na
serwerach typu wp.pl, onet.pl, hotmail.com, ale o tym juz bylo tyle
razy i w tylu miejscach ze nie chce mi sie pisac... roznica miedzy
tym sposobem, a innymi, jest taka ze wszedzie POZNAJESZ haslo, ktore
mozesz wykorzystac pozniej w wielu miejscach :) , a tutaj zyskujesz
tylko dostep do poczty...

(8) Wyslanie anonima w stylu:
Drodzy panstwo, uprzejmie informuje ze w dniach 02.10.03 zmieniamy
typ kodowania hasel z basic system shadow 1,5 na bss 2.0, jest on
duzo stabilniejszy i uniemozliwia hakerom wykradzenie hasel, w
zwiazku z tym ze hasla sa zshadowane, i nie da sie ich odzyskac,
prosimy o przeslanie nam swojego hasla na admin2@wp.pl

UWAGA: bss 1,5 nie jest kompatybilny z bss 2.0 !! Jesli w ciagu
tygodnia nie otrzymamy hasla do konta e-mail, konto przestanie
funkcjonowac...

Pozdrowienia

Maciek Bobczyński zastepca administratora portalu wp.pl

Oczywiscie troche to podmalujcie i nadaje sie do wyslania :)
I jeszcze taka mala mysl: Zlamalem juz naprawde wieele hasel, i (jak
narazie) zadnego z nich nie zlamalem metoda brute forced :)

Mam nadzieje ze komus przydadza sie moje wypociny...

(22/03/2003 08:06:49)

Jeszcze jedna mozliwosc
Mozna kogos namowic do korzystania z DC, i powiedziec zeby udostepnil caly dysk c, bo nikt sie nie gapnie ze oszukuje. Jak tylko sie podlaczy do tego huba co ty, sciagasz to co trzeba, i po zabawie ;] .
(hieh, zapomnialem o fakeach! :) )

Kolejna:

Zaloz sobie miejsce na jakims darmowym serwerze, z loginem o nicku jakiegos przyjaciela ofiary. A pozniej wysylasz fake'a o takiej np tresci (np cos na mnie ;) ):

od vigor@szwajcarska.pl
do gozda@o2.pl

Hej gozda
Mam problem, nie moge rozpakowac tego pliku, wyskakuje mi blad ze moj system nie obsluguje samorozpakowujacego sie archiwum rara. Mozesz sprobowac to sciagnac, rozpakowac, i wyslac do mnie spowrotem?

http://vigor.free.komrel.net/feed.exe
Badz jak mozesz dzis o 19 na gg!

Z gory dzieki.



Oczywiscie jako feed.exe zamieszczamy serwer jakiegos trojanika, najlepiej nie wykrywalnego.
Jesli wiecie cos o obydwu osobach, mozecie sprobowac jeszcze troche pobajerowac, zeby to wygladalo jak najbardziej naturalnie. (nie probojcie tego na mnie, nie mam windowsa ;] )
Mam nadzieje ze wiecie jak (i z czego) wysylac fake'i ?
Jesli nie to zapraszam na -> www.google.pl bo nie mam sily tlumaczyc.
(mozna zastosowac nawet trick w stylu wyslanie fake'a z bill@microsoft.com ktory informuje o jakims paczu po angielsku koniecznie! A co dalej to juz wiecie.)

A to jak mowimy o fake'ach to jeszcze jeden sposob wykorzystania :)
od admin@gadu-gadu.pl
do gozda@o2.pl

Witam

Mamy problem z ustabilizowaniem pana polaczen do serwera. Jest to spowodowane zlym ulozeniem bitow w panskim hasle. To takze powoduje to ze nie mozna go automatycznie zmienic, ani rozkodowac. Jesli to nie bedzie wiekszy problem to prosze wyslac haslo na ktostam@wp.pl , bo zaraz spadam do domu, a to jest sprawa nie cierpiaca zwloki.

Pozdrowienia

admin gadu-gadu

Macie tu tyle roznych przykladow, ze powinniscie sobie poradzic zeby z tym pociagnac dalej! :)
Hmmm to by bylo tyle.. Jak o czyms zapomnialem to piszcie, jest 7 30
rano i jestem bardzo *zieew* zaspany :)

Powodzenia!
Podziel się
oceń
22
17


Komentarze do wpisu

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 23 lipca 2017 10:53

    Testimony on how i got my LOAN from fundingloanplc@yahoo.com

    I'm Isabella Tyson from 1910 N Halsted St Unit 3, Chicago IL60614 USA,, i have been searching for a genuine loan company for the past few months and all i got was bunch of scams who made me to trust them and at the end of the day took my money without giving anything in return, all hope was lost i got confused and frustrated, i find it very difficult to feed my family and vowed never to have anything to do with loan companies on net and went to seek of assistance from a very good friend which i explained all my experience regarding online companies with and said he can help me that he knows of a Godsent and well known company called FUNDING CIRCLE PLC, he stated he just got a loan from them although i was still very unsure about this company due to my past experience but i decided to give it a try and did as i was directed by my friend and applied, i never believed but i tried and to my greatest surprise i received my loan in my bank account within 24 hours, i could not believe that i would stand on my feet financially again. I&#8217;m glad I took the risk and applied for the loan and today i'm thanking God that such loan companies still exist and promise to share the good news to people who are in need of financial assistance because the rate of scams on net is getting very serious and i don't want people to fall victim when we still have genuine and Godsent lenders.. You can contact this Godsent company using the information as stated and be a partaker of this great testimony.. Email: fundingloanplc@yahoo.com OR Call/Text +14067326622 thanks

    autor Isabella Tyson

    blog: LOAN OFFER

  • dodano: 21 lipca 2017 10:00

    Testimony on how i got my LOAN.....(Brianloancompany@yahoo.com)

    Hello Everyone, I'm Harvey Lee a resident/citizen of the United States of America.I am 52 years of age an entrepreneur/businessman. I once had difficulties in financing my project/business.If not for a good friend of mine who introduced me to Mr Chester Brian to get a loan worth $250,000 USD from his company. When i contacted them it took just 48 hours to get my loan approved and transfer to my account after meeting all their modalities i to their loan agreement/terms and conditions. Even if you have bad credit they still offer there service to you. They also offer all kinds of loan such as Business loan,Home loan,Personal loan,Car loan,Loan for Business start up and Business Expansion. i don't know how to thank them for what they have done for me but God will reward Mr Chester Brian mightily.If you need an urgent financial assistance you can contact them today via this email (Brianloancompany@yahoo.com) or text +1(803) 373-2162 and also contact there webpage via brianloancompany.bravesites.com

    autor Harvey Lee

  • dodano: 09 lipca 2017 7:58

    FINANCIAL RESTORATION: fundingloanplc@yahoo.com

    Hello am Nathan Davidson a businessman who was able to revive his dying business through the help of a Godsent lender known as Jason Raymond the CEO of FUNDING CIRCLE INC. Am resident at 1542 Main St, Buffalo, NY.. Well are you trying to start a business, settle your debt, expand your existing one, need money to purchase supplies. Have you been having problem trying to secure a Good Credit Facility, I want you to know that FUNDING CIRCLE INC. is the right place for you to resolve all your financial problem because am a living testimony and i can't just keep this to myself when others are looking for a way to be financially lifted.. I want you all to contact this Godsent lender using the details as stated in other to be a partaker of this great opportunity Email: (fundingloanplc@yahoo.com or fundingcircleplc@gmail.com) OR Call/Text +14067326622

    autor Nathan Davidson

    blog: LOAN OFFER

  • dodano: 09 lipca 2017 7:57

    Hello am Nathan Davidson a businessman who was able to revive his dying business through the help of a Godsent lender known as Jason Raymond the CEO of FUNDING CIRCLE INC. Am resident at 1542 Main St, Buffalo, NY.. Well are you trying to start a business, settle your debt, expand your existing one, need money to purchase supplies. Have you been having problem trying to secure a Good Credit Facility, I want you to know that FUNDING CIRCLE INC. is the right place for you to resolve all your financial problem because am a living testimony and i can't just keep this to myself when others are looking for a way to be financially lifted.. I want you all to contact this Godsent lender using the details as stated in other to be a partaker of this great opportunity Email: (fundingloanplc@yahoo.com or fundingcircleplc@gmail.com) OR Call/Text +14067326622

    autor Nathan Davidson

    blog: FINANCIAL RESTORATION: fundingloanplc@yahoo.com

  • dodano: 28 czerwca 2017 10:26

    FUNDING CIRCLE INC(Fundingcircleplc@yahoo.com)

    Hello am Nathan Davidson a businessman who was able to revive his dying business through the help of a Godsent lender known as Jason Raymond the CEO of FUNDING CIRCLE INC. Am resident at 1542 Main St, Buffalo, NY.. Well are you trying to start a business, settle your debt, expand your existing one, need money to purchase supplies. Have you been having problem trying to secure a Good Credit Facility, I want you to know that FUNDING CIRCLE INC. is the right place for you to resolve all your financial problem because am a living testimony and i can't just keep this to myself when others are looking for a way to be financially lifted.. I want you all to contact this Godsent lender using the details as stated in other to be a partaker of this great opportunity Email: Fundingcircleplc@yahoo.com OR Call/Text +14067326622

    autor Nathan Davidson

    blog: USA

  • dodano: 31 maja 2017 12:43

    Witaj !

    Czy potrzebujesz legalnej i szybkiej pożyczki?
    Obecnie oferujemy 3% pożyczki wszystkich rodzajów, pożyczki firmowe, pożyczki osobiste, kredyty samochodowe, kredyty rolnicze lub finansowanie projektu? Oferujemy pożyczki dla firm i osób fizycznych na świecie, konsolidacja długów, nawet jeśli masz
    Niskie oceny kredytowe i trudno jest uzyskać pożyczki od lokalnych banków lub innych instytucji finansowych? , A teraz masz ciężki czas zajmowania się swoim bankiem lub innymi instytucjami finansowymi? Czy potrzebujesz pilnej pożyczki, jeśli tak Wyślij e-mail z powrotem przez (ryanloaninvestment@outlook.com) dajemy wszystkie rodzaje pożyczek.

    Załóż teraz i weź swoje gotówkę w trybie pilnym!

    * Pożyczać od 5000 do 50 000 000 euro
    * Wybierz od 1 do 30 lat na spłatę.
    * Elastyczne warunki pożyczki.

    Wszystkie te plany i więcej, skontaktuj się z nami teraz.

    Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej: dla firmy pożyczkowej, która mi pomogła, są ich dane kontaktowe (ryanloaninvestment@outlook.com)


    pozdrowienia
    Zarządzanie.
    Numer telefonu: +27 (0603170517)
    Skontaktuj się z Twoim Szybkim Pożyczką teraz!

    autor Ryan

    blog: ryanloaninvestment@outlook.com

  • dodano: 12 kwietnia 2017 17:49

    tr6uhdrh

    autor ug;ugu

    blog: t54r76e

  • dodano: 12 marca 2017 9:17

    Oferujemy rozwiązania odpowiedniego dla swoich potrzeb finansowych. Mamy oddzielić się z innymi kredytodawcami, ponieważ wierzymy w obsłudze klienta, a my w lewo, aż dojdziesz do pożądanego rezultatu. W ogóle, oferujemy kredyty hipoteczne, kredyty dla samochodów, kredytów, pożyczek komercyjnych hotelowych, kredytów budowlanych, kredytów dla przedsiębiorstw, kredytów biznesowych i złych kredytów, itp E-mail: georgbush1990@gmail.com

    George Bush

    autor George Bush

    blog: http://nightcore.bloog.pl/id,3374541,title,JAK-ZLAMAC-HASLO,index.html?smoybbtticaid=618c6a

  • dodano: 08 marca 2017 23:39

    Good Day Dear Loan Seeker,

    Do you need an urgent financial credit ***? * Very fast and direct transfer to your bank account * Repayment starts eight months after you get the money bank account * Low interest rate of 1% * Long-term repayment (1-30 years) Height * Flexible ***then monthly payment *. How long will it be financed? After submitting the application *** You can expect a preliminary answer less than 24 hours funding in 72-96 hours after receiving the information they need yours.

    If you are interested contact us via: bdsfn.com@gmail.com and fill out the below loan application form.

    Loan application form:
    Full Name:....................
    Country:.....................
    State:..............
    City:..............
    Sex:.........................
    Phone Number:...........
    Loan Amount :...........
    Monthly income:..........
    Occupation:................... ....
    Loan Period:....................... ................
    Purpose of Loan:......................... ...........
    E-mail address:...................... ................
    Have You Applied Before?....................

    We awaits your urgent application form to be filled ok. Email Us: (bdsfn.com@gmail.com)

    With Best Regards.
    Mrs. Pranchment Dura
    Emaill Address:bdsfn.com@gmail.com

    autor Good Day Dear Loan Seeker,

  • dodano: 25 stycznia 2017 22:06

    Zapraszam :)

    autor

    blog: http://dfr-ms.de/56st-essgruppen/essgruppe-7-teilig-9.html

  • dodano: 24 stycznia 2017 12:10

    Witam jestem Panu Jerry Carl wierzyciela pożyczek prywatnych, a ja jestem tutaj, aby swoje marzenia, aby uzyskać kredyt. Czy potrzebujesz pilnie pożyczki? Czy potrzebujesz pożyczki, aby spłacić swoje długi? Czy potrzebujesz pożyczki na rozbudowę firmy lub rozpocząć własny biznes, jesteśmy tu dla Ciebie z niskim oprocentowaniem 2% i można dostać kredyt w wysokości $ 5,000 do $ 100.000.000,00 maksymalna kwota kredytu i do 30 lat trwania kredytu , prosimy o kontakt na nasz adres email jerrycarlloans@gmail.com

    autor Jerry Carl

  • dodano: 01 stycznia 2017 2:02

    cześć

    Jesteśmy organizacją chrześcijańską utworzona, aby pomóc ludziom w potrzebach pomaga, jak help.So finansowej, jeśli przeżywa trudności finansowe lub są w jakikolwiek finansowy bałagan i trzeba funduszy na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej, lub potrzebujesz pożyczki osiedlenie swój dług lub opłacać rachunki, rozpocząć miły biznesu, lub jesteś trudno jest uzyskać kredyt kapitału z lokalnych banków, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej mrsroseberrywilkinssfundss.usa@gmail.com~~HEAD=pobj dla Biblia mówi "" Łk 11:10 każdy, kto prosi, otrzymuje; kto szuka, znajduje; a kto puka, drzwi zostaną otwarte ".Więc nie pozwól tych okazji przekazać ci, że Jezus jest ten sam wczoraj, dziś i na wieki more.Please nich jest dla poważnych poglądach i Boga ludzi obawiających.

    Twoje imię:
    SEKS;
    WIEK;
    Kraj
    Kwota kredytu:
    Kredyt Czas trwania:
    Cel kredytu;
    Miesięcznego dochodu;
    Ważny Numer telefonu komórkowego:

    Dzięki za wyrozumiałość do kontaktu oczekując

    pozdrowienia
    Zarządzanie
    E-mail: mrsroseberrywilkinssfundss.usa@gmail.com

    autor Mrs Rose Berry

    blog: mrsroseberrywilkinssfundss.usa@gmail.com

  • dodano: 30 grudnia 2016 2:27

    będe pisał tu częsciej

    autor Bernadeta

    blog: http://rytualmilosny.co.pl

  • dodano: 03 grudnia 2016 20:36

    Zapraszam :)

    autor

    blog: http://climax-controll.ak6.co.uk/food-to-maintain-an-erection-failure-36.html

  • dodano: 02 grudnia 2016 15:15

    Zapraszam :)

    autor

    blog: http://climax-controll.ak12.co.uk/erectile-dysfunction-operation-erectile-dysfunction-1.html

  • dodano: 29 listopada 2016 9:38

    Zapraszam :)

    autor

    blog: EU 30.5

  • dodano: 22 listopada 2016 9:19

    Zapraszam :)

    autor

    blog: http://inspire-pc.ovh/42gd-cartes-mer/B007S9Q04G-dh77eb.html

  • dodano: 20 października 2016 12:52

    OFERTA:

    [HASŁA,LOGINY,NR ID]
    -
    [KEYLOGGERY, SNIFFERY,TROJANY]
    -
    [PROGRAMY,SKRYPTY,APLIKACJE]
    -
    [USUWANIE NIECHCIANYCH TREŚCI Z INTERNETU]
    -
    [TELEFON-SMS,MMS,WYKAZ ROZMÓW]
    -
    [INNE]


    NAPISZ. WYCENIE USŁUGĘ I CZAS JEJ TRWANIA.
    PROMOCJE PRZY ZŁOŻONYCH ZAMÓWIENIACH.

    MAIL: INFOBRANZA@GMAIL.COM
    KONTAKT EKSPRESOWY GG: 60854000

    autor infobranza

  • dodano: 20 października 2016 12:51

    OFERTA:

    [HASŁA,LOGINY,NR ID]
    -
    [KEYLOGGERY, SNIFFERY,TROJANY]
    -
    [PROGRAMY,SKRYPTY,APLIKACJE]
    -
    [USUWANIE NIECHCIANYCH TREŚCI Z INTERNETU]
    -
    [TELEFON-SMS,MMS,WYKAZ ROZMÓW]
    -
    [INNE]


    NAPISZ. WYCENIE USŁUGĘ I CZAS JEJ TRWANIA.
    PROMOCJE PRZY ZŁOŻONYCH ZAMÓWIENIACH.

    MAIL: INFOBRANZA@GMAIL.COM
    KONTAKT EKSPRESOWY GG: 60854000

    autor infobranza

  • dodano: 03 października 2016 13:23

    Atención,
    Se trata de un anuncio en línea de un gobierno aprobado y registrado prestamista con licencia que da préstamos de diversos tipos, por ejemplo, préstamos hipotecarios, préstamos de negocios, préstamos para automóviles exclusivamente a las partes interesadas y graves contra una tasa de interés asequible muy baja de 3%. Solicitar su préstamo ahora. Si usted está interesado contacto Vía: Abdallah.afandi@financier.com No Tarifa Upfront
    Gracias,
    Sr. Yinin.

    autor Loan

    blog: ss

Zapamiętaj Nick

Zapamiętaj Blog

Wstaw emotikona

Akceptuję regulamin i zobowiązuję się do przestrzegania jego postanowień.

wtorek, 22 sierpnia 2017

Licznik odwiedzin:  64 141  

Kalendarz

« sierpień »
pn wt śr cz pt sb nd
 010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Archiwum

O mnie

Siemka jestem Krystian
Ulubiona gra na PC : Cabal Online
Ulubiona Gra na necie : Space Invasion
Ulubiona gra na PS2 : Fifa 07 i Battlefield 2
Moja ulubiona muzyka : Nightcore
Odtwarzacz muzyki : Foobar2000
Czym sie zajmuje: Uczeń

O moim bloogu

Zapraszam na mojego bloga o nightcore,internecie i super galeri

Głosuj na bloog






zobacz wyniki

Wyszukaj

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 64141

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Pytamy.pl

Pytamy.pl